Job

Concurs de angajare a Directorului/ Directoarei serviciului administrativ

CRJM anunță concurs pentru:

  1. Funcţia: Director/Directoare serviciu administrativ;
  2. Natura contractului: contract de muncă pe termen nedeterminat
  3. Locul de muncă: biroul CRJM, str. A.Sciusev 33, mun. Chişinău, Republica Moldova

Atribuţii:

Directorul/Directoarea
serviciului administrativ asigură coordonarea activităţilor asociaţiei,
precum şi buna organizare a activităților asociaţiei. Principalele
sarcini se referă la:

  1. Managementul general al asociaţiei;
  2. Coordonarea activităţilor în cadrul proiectelor;
  3. Managementul resurselor umane;
  4. Logistică;
  5. Fundraising;
  6. Comunicarea cu donatorii.

Fișa de post a funcţiei este anexată aici (FIȘA DE POST).

Cerinţe faţă de candidaţi:

  1. studii superioare;
  2. cunoașterea
    fluentă a limbii române şi a limbii engleze. Cunoaşterea limbii ruse
    sau a altor limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj;
  3. folosirea calculatorului în activitatea zilnică şi posedarea la nivel avansat a MS Office, Windows şi internet;
  4. capacități organizatorice și de planificare;
  5. abilități foarte bune de lucru în echipă;
  6. atenție la detalii;
  7. cunoștințe în domeniul justiției și drepturilor omului, și experiența anterioară în funcții similare constituie un avantaj;
  8. deținerea permisului de muncă în Republica Moldova.

Condiţii de muncă:

  1. mediu de lucru confortabil;
  2. posibilități de dezvoltare profesională;
  3. salariu motivant, care depinde de calificarea și experiența persoanei;
  4. regim de muncă flexibil.

Persoanele care corespund cerințelor sunt invitate să expedieze o scrisoare de motivare și CV-ul, care să conțină datele de contact a cel puțin două persoane de referință, până la 3 martie 2021, la adresa de e-mail: application@crjm.org.

Selectarea
candidaților/telor va fi făcută în baza analizei CV-urilor și
scrisorilor de motivare depuse, urmată de o probă scrisă și interviu.
Informații suplimentare pot fi obținute la aceeași adresă de e-mail sau
la tel.: 022 843 601. 

 Doar candidații/tele preselectați/te vor fi contactați/te.

Prin
depunerea documentelor pentru funcția solicitată, candidatul/a consimte
implicit verificarea de către CRJM a informației furnizate de
candidat/ă.

ATENȚIE – în cazul în care nu
sunteți de acord ca CRJM să verifice informația la actualul angajator,
Vă rugăm să menționați expres acest fapt în scrisoarea de motivare.
Explicații specifice nu sunt necesare.  Pentru informații suplimentare, Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 022 843601 sau la adresa de e-mail: aurelia.celac@crjm.org.    

  1. Funcţia: Director/Directoare serviciu administrativ;
  2. Natura contractului: contract de muncă pe termen nedeterminat
  3. Locul de muncă: biroul CRJM, str. A.Sciusev 33, mun. Chişinău, Republica Moldova

Atribuţii:

Directorul/Directoarea
serviciului administrativ asigură coordonarea activităţilor asociaţiei,
precum şi buna organizare a activităților asociaţiei. Principalele
sarcini se referă la:

  1. Managementul general al asociaţiei;
  2. Coordonarea activităţilor în cadrul proiectelor;
  3. Managementul resurselor umane;
  4. Logistică;
  5. Fundraising;
  6. Comunicarea cu donatorii.

Fișa de post a funcţiei este anexată aici (FIȘA DE POST).

Cerinţe faţă de candidaţi:

  1. studii superioare;
  2. cunoașterea
    fluentă a limbii române şi a limbii engleze. Cunoaşterea limbii ruse
    sau a altor limbi de circulaţie internaţională constituie un avantaj;
  3. folosirea calculatorului în activitatea zilnică şi posedarea la nivel avansat a MS Office, Windows şi internet;
  4. capacități organizatorice și de planificare;
  5. abilități foarte bune de lucru în echipă;
  6. atenție la detalii;
  7. cunoștințe în domeniul justiției și drepturilor omului, și experiența anterioară în funcții similare constituie un avantaj;
  8. deținerea permisului de muncă în Republica Moldova.

Condiţii de muncă:

  1. mediu de lucru confortabil;
  2. posibilități de dezvoltare profesională;
  3. salariu motivant, care depinde de calificarea și experiența persoanei;
  4. regim de muncă flexibil.

Persoanele care corespund cerințelor sunt invitate să expedieze o scrisoare de motivare și CV-ul, care să conțină datele de contact a cel puțin două persoane de referință, până la 3 martie 2021, la adresa de e-mail: application@crjm.org.

Selectarea
candidaților/telor va fi făcută în baza analizei CV-urilor și
scrisorilor de motivare depuse, urmată de o probă scrisă și interviu.
Informații suplimentare pot fi obținute la aceeași adresă de e-mail sau
la tel.: 022 843 601. 

 Doar candidații/tele preselectați/te vor fi contactați/te.

Prin
depunerea documentelor pentru funcția solicitată, candidatul/a consimte
implicit verificarea de către CRJM a informației furnizate de
candidat/ă.

ATENȚIE – în cazul în care nu
sunteți de acord ca CRJM să verifice informația la actualul angajator,
Vă rugăm să menționați expres acest fapt în scrisoarea de motivare.
Explicații specifice nu sunt necesare.  Pentru informații suplimentare, Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 022 843601 sau la adresa de e-mail: aurelia.celac@crjm.org.    

Related Articles

Back to top button